Zasiłek szkolny – wniosek

 

Jakie dokumenty należy złożyć?

Aby otrzymać zasiłek szkolny w Gminie Suwałki, wystarczą dwa dokumenty:

  • wniosek o przyznanie zasiłku szkolnego,
  • dokument, który potwierdzi zdarzenie losowe, o którym mowa we wniosku.

Kiedy składa się wniosek?

Wniosek składa się nie później niż 2 miesiące od zdarzenia losowego, którego dotyczy wniosek.

Podstawa prawna

Ustawa z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz. U. z 2022 r., poz. 2230) 

 

Aby załatwić sprawę dotyczącą  zasiłku szkolnego, należy  zgłosić się do Urzędu Gminy Suwałki przy ul. Świerkowej 45.

Godziny:   poniedziałek  w godz.  8:000 – 16:00

                  wtorek – piątek  w godz. 7:30-15:30

Telefon: +87 565 93 42 

Internet:  strona www.gmina.suwalki.pl

Przewiń do góry
Skip to content