Raport obejmuje podsumowanie działalności Wójta w roku poprzednim, w szczególności realizację polityk, programów i strategii, uchwał rady gminy.
Nad przedstawionym raportem o stanie gminy przeprowadza się debatę.
W debacie nad raportem o stanie Gminy Suwałki za rok 2021 rok zabierają głos radni oraz mieszkańcy gminy.
Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie zobowiązany jest złożyć pisemne zgłoszenie do Przewodniczącego Rady Gminy Suwałki, poparte podpisami, co najmniej 20 osób.
Stosownie do art. 28aa ust. 8 w/w ustawy „Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ma być przedstawiony raport o stanie gminy. Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia. Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15, chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby.”
Sesja, na której zostanie przedstawiony raport o stanie Gminy Suwałki za 2021 rok odbędzie się w dniu 31 maja 2022 r., w związku z powyższym zgłoszenia do debaty będą przyjmowane do dnia 30 maja 2022 r. do godziny 15ºº w Urzędzie Gminy Suwałki – Biuro Obsługi Interesanta, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki.
Raport o stanie Gminy Suwałki za rok 2021 został opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Suwałki.
Załącznik
1. Formularz zgłoszeniowy do udziału w debacie
Przewodniczący Rady
(-)Marek Jeromin
………………………………………………
(miejscowość, data)
Przewodniczący
Rady Gminy Suwałki
ZGŁOSZENIE
Ja, niżej podpisany(a) …………………………………………………………………………………………….
(imię i nazwisko)
zamieszkały(a) w ………………………………………………………………………………………………….
(adres zamieszkania na terenie gminy Suwałki)
zgłaszam swój udział w debacie nad raportem o stanie Gminy Suwałki za 2021 rok.
Swoje zgłoszenie przedkładam z poparciem następujących osób:
Lp. | Imię i nazwisko | Podpis |
1. | ||
2. | ||
3. | ||
4. | ||
5. | ||
6. | ||
7. | ||
8 | ||
9. | ||
10. | ||
11. | ||
12. | ||
13. | ||
14. | ||
15. | ||
16. | ||
17. | ||
18. | ||
19. | ||
20. |
……………………………………………..
(podpis mieszkańca)
Klauzula informacyjna o zasadach przetwarzania danych osobowych w Urzędzie Gminy Suwałki w celu przyjęcia zgłoszenia do udziału w debacie nad raportem o stanie gminy.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzędzie Gminy Suwałki jest: Wójt Gminy Suwałki, ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki, tel. 87 565 93 00, e-mail sekretariat@gmina.suwalki.pl.
2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych – e-mail: iod@gmina.suwalki.pl. tel.87 565 93 55.
3. Pani/Pana dane są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu wskazanym w art. 28aa ustawy o samorządzie gminnym.
4. Pani/Pana dane jako osoby biorącej udział w debacie na sesji Rady Gminy będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z art. 20 ust. 1b (obrady Rady Gminy są transmitowane i utrwalane za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk) oraz w związku z realizacją zasady jawności działania organów władzy publicznej i prawa dostępu do informacji publicznej.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji procedury debaty nad raportem o stanie gminy, a po tym czasie przez okres w zakresie wymaganym przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa.
6. Dane osobowe udostępnione przez Pana/Pani będą przekazywane do instytucji upoważnionych z mocy prawa.
7. Nagranie z Sesji będzie udostępnione na stronie internetowej gminy oraz Biuletynie Informacji Publicznej.
8. Dane nie będą przekazywane do Państw trzecich.
9. Jednocześnie posiadają Państwo możliwość dostępu i aktualizacji podanych danych.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo do żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
11. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
12. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwości realizacji procedury debaty nad raportem o stanie gminy.
13. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do zrealizowania celu. W ramach realizowanego przetwarzania nie występuje profilowanie.