Suwałki, dnia 18 lutego 2022 roku
In.6220.23.2021.SR
OBWIESZCZENIE
WÓJTA GMINY SUWAŁKI
Na podstawie art. 155 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2021 r. poz. 735 z późn. zm.) informuję, iż Wójt Gminy Suwałki zmienił w zakresie nazwy przedsięwzięcia decyzję znak In.6220.23.2021.SR z dnia 27 października 2021 roku o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na „Budowie, rozbudowie i przebudowie drogi gminnej nr 102013B oraz drogi wewnętrznej w msc. Taciewo, gm. Suwałki”.
Poprzednia nazwa przedsięwzięcia „Budowa i rozbudowa drogi gminnej nr 102013B oraz przebudowa drogi wewnętrznej do drogi gminnej nr 101995B z nawierzchni żwirowej na nawierzchnię utwardzoną w miejscowości Taciewo, gm. Suwałki”. Po przeanalizowaniu powyższej zmiany tytułu przedsięwzięcia stwierdzono, że zmiana wprowadzona przez inwestora pozostaje bez wpływu na dotychczasowe postępowanie.
Z treścią wydanej decyzji strony mogą zapoznać się w Urzędzie Gminy Suwałki, w referacie ds. Bieżącego utrzymania mienia i ochrony środowiska,Świerkowa 45, 16-400 Suwałki pokój 141A w poniedziałek w godzinach 8:00 – 15:45, wtorek – piątek w godzinach 7.30 – 15.15 w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego zawiadomienia.
Na decyzję stronom przysługuje odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Suwałkach, w terminie 14 dni od dnia wywieszenia niniejszego obwieszczenia, za pośrednictwem Wójta Gminy Suwałki.
(-) WÓJT GMINY SUWAŁKI
INFORMACJA ADMINISTRATORA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13, 14, 15 i 21 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (EU) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tzw. RODO) informujemy, że:
- Administratorem, czyli podmiotem decydującym o tym, jak będą wykorzystywane Pani/Pana dane osobowe, jest Wójt Gminy Suwałki z siedzibą w Suwałkach, ul. Świerkowa 45.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Urząd Gminy Suwałki w celu prowadzenia postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach planowanych przedsięwzięć.
- Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do Pani/Pana danych osobowych, ich sprostowania, ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Ma Pani/Pan prawo, z przyczyn związanych z Pani/Pana szczególną sytuacją, w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane do czasu załatwienia sprawy dla potrzeb której te dane zostały zebrane, a następnie będą przechowywane przez okres wynikający z obowiązujących przepisów prawa.
- W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Kategorią odbiorców danych osobowych są: pozostałe strony postępowania, podmioty działające w postępowaniu na prawach strony, a także inni odbiorcy na podstawie przepisów prawa.
- Podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym i ma charakter obowiązkowy.
- Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości rozpatrzenia sprawy.
- Podstawę prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych stanowią przepisy ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko oraz ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego.
- Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: adres e-mail: iod@gmina.suwalki.pl adres pocztowy: ul. Świerkowa 45, 16-400 Suwałki