Wójt Gminy Suwałki
Zbigniew Mackiewicz
tel/fax: +48 87 565 93 00
e-mail: sekretariat@gmina.suwalki.pl

Zastępca Wójta (Zw)
Krzysztof Andrzej Gwaj
tel/fax: +48 87 565 93 00
e-mail: sekretariat@gmina.suwalki.pl

Skarbnik Gminy (Sk)
Danuta Małgorzata Bućko
tel/fax: +48 87 565 93 33
e-mail: sekretariat@gmina.suwalki.pl

Referat ds. Organizacyjnych (Or)

Kierownik – Hanna Bagińska
tel: +48 87 565 93 55

  • Zadania z zakresu organizacji i funkcjonowania urzędu
  • Zadania zlecone z zakresu spraw wojskowych i obronnych
  • Zadania z zakresu obrony cywilnej
  • Zadania w zakresie spraw kadrowych
  • Zadania w zakresie administracyjno-gospodarczym
  • Zadania w zakresie obsługi Wójta oraz udostępniania informacji publicznej
  • Zadania z zakresu ochrony informacji niejawnych
  • Zadania zlecone z zakresu administracji rządowej w zakresie ewidencji ludności, dowodów osobistych i innych spraw administracyjnych
  • Obsługa Rady Gminy i jej komisji



Referat ds. Finansowych (Fn)

Kierownik – Ewa Sienkiewicz
tel: +48 87 565 93 36 do 38

  • Zadania w zakresie spraw księgowości podatkowej
  • Zadania w zakresie wymiaru zobowiązań pieniężnych i podatków lokalnych
  • Zadania w zakresie księgowości budżetowej
  • Zadania w zakresie księgowości budżetowej – płace
  • Zadania w zakresie księgowości budżetowej – kasa
  • Zadania w zakresie spraw księgowości budżetowej, wymiaru zobowiązań pieniężnych oraz zadań wynikających z ustawy o transporcie drogowym.

 

Referat ds. Inwestycyjnych (In)

Kierownik – Agnieszka Maziarz

tel. +48 87 565 93 86- kierownik, p. 141
tel. +48 87 565 93 52 – decyzje środowiskowe , decyzje na zajęcie pasa drogowego, utrzymanie i budowa dróg, zgłaszanie awarii oświetlenia, bieżące utrzymanie plaż i wiat przystankowych p. 141a (1 piętro)
tel. +48 87 565 93 53 –  odnawialne źródła energii, azbest, budowa i zarządzanie budynkami komunalnymi i obiektami małej architektury, budowa oświetlenia, budynki, obiekty małej architektury, p. 140 (1 piętro)
tel. +48 87 565 93 71 – zamówienia publiczne, p. 113 (1 piętro)

   * utrzymanie i zarządzanie drogami
   * oświetlenie uliczne
   * odnawialne źródła energii
   * ochrona środowiska
   * zbiorowe zaopatrzenie w wodę i odprowadzanie ścieków
   * inwestycje z zakresu: budowy sieci wodno-kanalizacyjnych, dróg, oświetlenia ulicznego i źródeł odnawialnych
   * proces inwestycyjny obiektów budowlanych w szczególności: budowli, budynków kubaturowych i obiektów małej architektury
   * zamówienia publiczne
   * utrzymanie, zarządzanie i konserwacje: sieci wodno-kanalizacyjnych, oświetlenia ulicznego, instalacji źródeł odnawialnych, budynków kubaturowych oraz obiektów małej architektury
   * wsparcie doradcze mieszkańców gminy w programie “Czyste powietrze” (punkt informacyjny pokój 140 – czynny we wtorki i czwartki w godz. 8.00-12.00)



Referat ds. Mienia Komunalnego (MK)

Kierownik – Alicja Przekop
tel: +48 87 565 93 51

  • gospodarka gruntami
  • rolnictwo
  • publiczny transport drogowy
  • ochrona przyrody
  • ochrona zwierząt
  • organizacja systemu gospodarki odpadami
  • utrzymania czystości
  • podziałów i rozgraniczeń
  • naruszania stosunków wodnych

 
Referat ds. Polityki Społeczno – Gospodarczej (PSG)

Kierownik – Ilona Rżany
tel: +48 87 565 93 41 do 43

  • Zadania w zakresie planowania strategii i kierunków rozwoju, promocji Gminy
  • Zadania w zakresie ochrony i promocji zdrowia
  • Zadania z zakresu kultury, oświaty, turystyki i sportu
  • Zadania w zakresie prowadzenia ewidencji działalności gospodarczej
  • Zadania w zakresie Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych (zezwolenia na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych, decyzje o cofnięciu, wygaśnięciu zezwoleń)
  • Zadanie w zakresie planowania strategii i kierunków rozwoju, pozyskiwania środków z UE, promocji Gminy

 

Referat ds. Planowania Przestrzennego (PP)

Kierownik – Bartłomiej Żuchowski
tel: +48 87 565 93 44, +48 87 565 93 46, +48 87 565 93 50

  • Zadania z zakresu gospodarki przestrzennej
  • Zadania z zakresu zadań urbanistycznych

Samodzielne stanowiska:

  1. a) audytor wewnętrzny ( Au)
  2. b) radca prawny (RP)
  3. c) inspektor ochrony danych osobowych

  

Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych

  • Inicjowanie zadań w zakresie realizacji zadań własnych gminy związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych
  • Podejmowanie czynności zmierzających do orzeczenia o zastosowaniu wobec osoby uzależnionej od alkoholu obowiązku poddania się leczeniu w zakładzie lecznictwa odwykowego
  • Opiniowanie wydawania zezwoleń na sprzedaż lub podawanie napojów alkoholowych-limit i lokalizacja punktów, w których sprzedawane i podawane są napoje alkoholowe
  • Kontrola przestrzegania zasad i warunków korzystania z zezwoleń na sprzedaż lub podawanie napojów alkoholowych.

 

Jednostki organizacyjne:

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej

Kierownik – Beata Skrocka
tel: +48 87 565 93 47 do 49, +48 87 565 93 61 do 63

  • Pomoc społeczna
  • Świadczenia rodzinne i zaliczka alimentacyjna
  • Dodatki mieszkaniowe


Gminny Zespół Ekonomiczno Administracyjny Szkół

Kierownik – Irena Walendzewicz
tel: +48 87 565 93 57 do 60

  • Prowadzenie zbiorczej obsługi finansowo – księgowej, organizowanie wpłat wynagrodzeń oraz ewidencjonowanie danych o zatrudnieniu i wynagrodzeniach
  • Sporządzanie sprawozdań, prowadzenie ewidencji w zakresie wydatków z osobowego funduszu płac i funduszu świadczeń socjalnych.
  • Opracowanie planów dochodów i wydatków budżetowych.
  • Opracowanie zbiorcze projektów, planów i analiz ekonomicznych oraz sprawozdań i informacji z zakresu zadań oświaty.
  • Sprawowanie nadzoru nad przestrzeganiem dyscypliny finansowej przez szkoły.
  • Sygnalizowanie Wójtowi Gminy nieprawidłowości w gospodarowaniu środkami finansowymi przez szkoły.
  • Nadzorowanie spraw kadrowych.
  • Nadzorowanie spraw administracyjno-gospodarczych i zaopatrzeniowych.
  • Organizowanie dowożenia dzieci do szkół.
  • Nadzorowanie inwentaryzacji składników majątkowych stanowiących mienie szkół.
  • Współpraca z dyrektorami w sprawach całokształtu funkcjonowania oświaty.
  • Wykonywanie innych zaleceń zleconych przez Wójta Gminy Suwałki.


Gminny Ośrodek Kultury w Krzywem

Dyrektor – Aneta Barbara Perkowska
tel: +48 87 735 33 32,

tel: +48 87 735 33 35

  • Działalność społeczno-kulturalna.
  • Upowszechnianie i promowanie kultury
  • Organizacja edukacji kulturalnej
  • Popularyzowanie kultury fizycznej, rekreacji, sportu i turystyki na terenie Gminy Suwałki.

 

Gminna Biblioteka Publiczna w Płocicznie-Tartak

Kierownik – Małgorzata Lewczuk

tel: +48 87 563 90 50

Przewiń do góry
Skip to content